الأربعاء، 29 يونيو 2011

أستنوا ساييني لمين ؟؟





أنا قلت هبيع ،
بس مبعتش ..
يمكن مش طبعي ،
يمكن مقدرتش ..

سامحوني لو يوم قصرت ،
وأنا مسامح 
لو يوم جرحتوني ،
أو كنت أنا الجارح .

مسامحين .. قولوا مسامحين !!

صوتكم ليه بعد ،
أنتوا فين ؟؟

مسافرين !! 
سايني لمين ؟؟

أنا قلت مش هكتب تاني حزين ،

ملحقناش نتصافى يا بني آدمين ،
أستنوا ده ما بينا سنين !!

مش قادر أنطق ولا كلمة ،
يمكن م الصدمة !
يمكن مش فاهمة !!

إزاي هتسافروا ؟؟
إزاي يخدوكوا من إيدكم 
ويقولوا خلاص مالناش هنا مكان 
طب وإزاي من بعدكم نلاقي أمان !!

لا لا مش قادرة ،
معقولة وبكل سهولة !!
هيفرقونا .. وهنتودع !!
مش قادرة أفكر . مش ينفع !!

لو ينفع نتحايل عليهم ،
نبكيلهم .. أستنوا شوية 
الدنيا مسيرها تفرقنا ،
لكن مش وقت رجوعنا ،
تاخدوا منا أرواحنا ..


مش فاهمة ولا حاجة ،
غير إني لوجودكم دايماً محتاجة ..

مش هنبعد وبإذن المولى ،
تبقى الصحبة وتبقى اللمة .. 

أستنوا ساييني لمين ؟؟
أنا قلت مش هكتب تاني حزين !!


54 : 01 am
29-7-2011

زهرة نيسآن ..

مهـــداة .. ،

هناك 7 تعليقات:

  1. ربنا يبعد عنك كل حزين
    جميلة الكلمات
    دايما مبدعة
    تحياتي

    ردحذف
  2. غير معرف6/29/2011 09:41:00 ص

    !!!!!!!!!!!!

    ردحذف
  3. غير معرف6/29/2011 02:46:00 م

    كوني كما أـنتِ
    لا تجعلي الحياة والبشر
    تعلم قلبكِ البرئ سوى على المسامحة
    أفتحي نوافذ الحلم والحياة مهما إعتلاها الغبار "
    ؛؛
    ؛
    زهرة نيسان
    حفظك المولى من كل شر وحزن
    حرفك حزين
    لكن إحساسك جميل
    ؛؛
    ؛
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    reemaas

    ردحذف
  4. مصطفى سيف ،

    يارب وإياك ..

    تسلم لمرورك ،

    نورت المدونة ..

    ردحذف
  5. غير معروف ،

    نورتيني .. !

    ردحذف
  6. ريماس ،

    تسلم كلماتك ،

    منوارني دايماً ..

    دمتِ بخير .

    ردحذف
  7. رائعة قلبي ..
    واكيد الصحبة الصالحة عمرها مهتفرق مهما صار..
    ربنا يجمعكم ديما في الخير و يبعد عنكم الحزن..
    سلمت اناملك ..
    دمتي بخير وامان..

    ردحذف

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...